
Budownictwo hydrotechniczne
Konsekwentnie budujemy naszą zdolność do realizacji projektów hydrotechnicznych. Dzięki wieloletniemu partnerstwu z firmą Besix braliśmy udział m.in. w realizacji projektu rozbudowy terminala kontenerowego DCT 2 w Gdańsku, aktualnie realizujemy wspólnie budowę przekopu przez Mierzeję Wiślaną. Posiadamy doświadczony Zespół Inżynierów hydrotechników, który zdolny jest do realizacji najbardziej nawet skomplikowanych projektów z tego obszaru.
Realizacje

Przekop Mierzei Wiślanej
Inwestycja obejmuje budowę portu osłonowego od strony Zatoki Gdańskiej, budowę kanału żeglugowego ze śluzą i konstrukcją zamknięć wraz ze stanowiskami oczekiwania od strony Zatoki Gdańskiej i Zalewu Wiślanego, nowy układ drogowy z ruchomymi stalowymi mostami o pionowej osi obrotu, które umożliwiać będą przejazd nad kanałem przed śluzą i za śluzą oraz budowę sztucznej wyspy zlokalizowanej na Zalewie Wiślanym.
Kanał Dębicki
Inwestycja to jeden z flagowych projektów realizowanych przez ZMPSiŚ w porcie Szczecin. Jego celem jest uzyskanie zwiększonego jakościowo i ilościowo potencjału do przeładunków drobnicowych, poprzez budowę nowego nabrzeża Norweskiego (stanowiącego przedłużenie linii już istniejącego nabrzeża Fińskiego, pełniącego funkcję terminala kontenerowego) oraz modernizację istniejących nabrzeży Czeskiego i Słowackiego wraz z modernizacją infrastruktury technicznej na bezpośrednim zapleczu nabrzeży i przystosowanie ich do głębokości technicznej 12,5 m.


Terminal Kontenerowy DCT2
NDI SA była głównym podwykonawcą belgijskiej grupy Besix – generalnego wykonawcy projektu głębokowodnego nabrzeża DCT 2 w Porcie Północnym w Gdańsku. DCT Gdańsk to największy pod względem liczby przeładunków terminal kontenerowy na Morzu Bałtyckim.
Kontakt w sprawie budownictwa hydrotechnicznego

