Projekt zakładał sporządzenie niezbędnej dokumentacji projektowej dla zadania wykonywanego w systemie 'projektuj i buduj' oraz wykonania robót budowlanych z doprowadzeniem parametrów toru pozwalających na prowadzenie ruchu pociągów z prędkością 100 km/h na odcinku Tłuszcz - Wyszków oraz prędkością 120 km/h na odcinku Wyszków – Ostrołęka.
W ramach robót budowlanych wykonane zostały między innymi: przebudowa toru na długości 6 km, remont przejazdów, remont obiektów inżynieryjnych, przebudowa przystanku osobowego Jarzębia Łąka oraz zabudowa urządzeń SSP kat. B na czterech przejazdach mająca na celu zwiększenie bezpieczeństwa.



12
milionów złotych brutto
wartość inwestycji
120
kilometrów na godzinę
maksymalna prędkość pociągów na odcinku Wyszków-Ostrołęka
5
miesięcy
czas realizacji zadania