Referent ds. administracyjnych w biurze budowy

Miejsce pracy: Częstochowa
Numer ref.: TR/RDA/1218

Zakres zadań

  • Zapewnienie efektywnej obsługi biura budowy
  • Dbanie o prawidłowy obieg dokumentów biura budowy i wspomaganie kierownictwa w pracach administracyjnych
  • Rejestracja i przechowywanie dokumentacji biura budowy
  • Bieżąca współpraca z dostawcami usług zewnętrznych (dotyczy m.in. art. biurowych, spożywczych, usług kurierskich itp.)
  • Przygotowywanie zestawień oraz raportów na potrzeby biura budowy
  • Organizacja oraz obsługa spotkań i zebrań odbywających się w biurze budowy
  • Terminowa realizacja zadań przy zachowaniu standardów firmy oraz wysokiego poziomu jakości

Profil kandydata

  • Wykształcenie średnie lub wyższe
  • Doświadczenie w pracach administracyjnych w biurze budowy – będzie stanowiło dodatkowy atut
  • Umiejętność obsługi pakietu MS Office ( w szczególności Excel) na poziomie dobrym
  • Prawo jazdy kat. B – mile widziane
  • Elastyczność oraz zaangażowanie w realizowane zadania
  • Odpowiedzialność oraz samodzielność w działaniu
  • Bardzo dobra organizacja pracy, sumienność

Oferta

  • Zatrudnienie w pełnym wymiarze godzin (pełny etat)
  • Praca w renomowanej, dynamicznie rozwijającej się firmie
  • Możliwość zdobycia ciekawego doświadczenia zawodowego
  • Przyjazna atmosfera pracy w zespole profesjonalistów