Linia Kolejowa 29

 

Tłuszcz-Ostrołęka

2012

Projekt zakładał sporządzenie niezbędnej dokumentacji projektowej dla zadania wykonywanego w systemie 'projektuj i buduj' oraz wykonania robót budowlanych z doprowadzeniem parametrów toru pozwalających na prowadzenie ruchu pociągów z prędkością 100 km/h na odcinku Tłuszcz - Wyszków oraz prędkością 120 km/h na odcinku Wyszków – Ostrołęka.
W ramach robót budowlanych wykonane zostały między innymi: przebudowa toru na długości 6 km, remont przejazdów, remont obiektów inżynieryjnych, przebudowa przystanku osobowego Jarzębia Łąka oraz zabudowa urządzeń SSP kat. B na czterech przejazdach mająca na celu zwiększenie bezpieczeństwa.

NDI SA, Balzola Generalny Wykonawca NDI SA, Balzola
PKP Polskie Linie Kolejowe SA Zamawiający PKP Polskie Linie Kolejowe SA
2012 Czas realizacji 2012
12 milionów złotych brutto

wartość inwestycji

120 kilometrów na godzinę

maksymalna prędkość pociągów na odcinku Wyszków-Ostrołęka

5 miesięcy

czas realizacji zadania