Linia Kolejowa 272

Kluczbork-Poznań

2013

Zakres prac obejmował modernizację linii kolejowej w torze nr 1 od km 131,500 do km 133,918 oraz od km 150,160 do km 166,653. W szczególności wykonanie wymiany nawierzchni torowej na długości ok. 18,900 km toru (w tym wymiana podtorza na długości ok. 7,500 km toru i wymiana 10 sztuk rozjazdów na stacjach Jarocin i Sulęcinek) oraz wymiana nawierzchni na 14 przejazdach kolejowo-drogowych.


Zmodernizowano perony na stacjach w Sulęcinku i Jarocinie i przystanek osobowy w Solcu Wielkopolskim oraz 24 obiekty inżynieryjne na obszarze modernizowanego odcinka. Ponadto przebudowano sieć trakcyjną, urządzenia samoczynnej sygnalizacji przejazdowej, urządzenia SRK oraz wykonano roboty odwodnieniowe.

NDI SA Generalny Wykonawca NDI SA
PKP Polskie Linie Kolejowe SA Zamawiający PKP Polskie Linie Kolejowe SA
2013 Czas realizacji 2013
57 miliony złotych brutto

wartość inwestycji

24

ilość zmodernizowanych obiektów inżynieryjnych

10

ilość wymienionych rozjazdów